Grupy przedszkolne
Anglojęzyczna

Niezwykle ważnym czynnikiem w oswajaniu dzieci z językiem obcym w warunkach nauczania instytucjonalnego jest stosowanie odpowiednich metod, które determinowane są cechami rozwojowymi małego dziecka. Największe sukcesy odnosi się zbliżając warunki przyswajania nowego języka do jak najbardziej naturalnych.
Słoneczka
„Słoneczko nasze, rozchmurz buzie,
Bo nie do twarzy ci w tej chmurze,
Słoneczko nasze, rozchmurz się,
Maszerować z tobą będzie lżej!
Słoneczko nasze rozchmurz pyska,
Bo nie do twarzy ci w chmurzyskach,
Słoneczko nasze, rozchmurz się,
Maszerować z tobą będzie lżej!”
Koliberki

Zadaniem Naszego Przedszkola Promyczek jest stymulowanie wszechstronnego rozwoju dziecka i efektywne przygotowanie go do przekroczenia progu szkoły, począwszy od najmłodszej grupy wiekowej.
Smerfy

„Gdy Ci wszystko idzie źle
szaro-buro dzieje się
spróbuj się uśmiechnąć tak jak Smerf
Kiedy chęć na lody masz
a w skarbonce hula wiatr
spróbuj się uśmiechnąć tak jak Smerf
Kiedy w domu jesteś sam
i ponuro że aż strach
spróbuj się uśmiechnąć tak jak Smerf!”
Motylki

„My jesteśmy motylkami,
Kolorowe skrzydła mamy.
I fruwamy tu i tam,
Gdzie słoneczko świeci nam.
My motylki tak już mamy,
że latamy nad łąkami.
Możesz z nami lecieć też
jeśli tylko tego chcesz.”
Gumisie

„Gumisie harcują, po lesie szarżują,
wszędzie dziś słychać donośny ich śmiech,
zawsze zwycięskie, waleczne, rycerskie,
każda przygoda zapiera nam dech.
Zobacz sam, jak Gumisie skaczą tam i siam,
bo Gumisie cały świat już zna,
Gumiś to fajny miś.”
Pszczółki

„Była to raz pszczółka mała,
Co miodek z kwiatków zbierała:
Od kwiateczka do kwiateczka
Latała sobie pszczółeczka;
Nigdy próżno nie wróciła,
Dużo miodku nanosiła.
Przyszła jesień, zima chłodna,
Pszczółeczka byłaby głodna;
Lecz że w lecie pracowała,
W zimie się głodu niebała.”
S. Jachowicz
Biedroneczki

„Błyszczą jej kropki
w promieniach słonka,
gdy się po łąkach
błąka biedronka.
Lubi pić nektar
w wiosennych sadach,
zielone mszyce
z liści wyjada.”
L. Konopiński